Loimaan koulumuistokysely

Loimaa Seura ry:n Koulumuseo kerää koulumuistoja Loimaan seudulta. Muistoja kerätään Loimaan seudun kouluja käsittelevään kirjaan ja Koulumuseon näyttelyihin.

Muistojen keruu jatkuu toistaiseksi.

Täytä haluamasi kohdat siten kuin ne muistat. Ohjeet ovat viitteellisiä ja vain ohjaavat muistelemaan. Kaikki muistot ovat tärkeitä ja meillä kaikilla on niitä. Kiitos paljon!

DIGILOMAKKEEN voi täyttää tästä.

KÄSIN TÄYTETTÄVIÄ lomakkeita on saatavilla seuran toimistosta (Ateljee Hulmi, Hulmintie 8, Loimaa, kuukauden ensimmäinen arkimaanantai kello 17-19, postiosoite PL 102, 32200 Loimaa), seuran hallituksen jäseniltä ja Loimaan kirjastoista. Palautus samoihin paikkoihin.

VAPAAMUISTOISESTI KIRJOITETTUJA MUISTOJA voi lähettää kirjoitettuna toimistolle, hallituksen jäsenille ja sähköpostilla loimaankoulumuistot@gmail.com.

KUVAT

Mikäli sinulla on kouluihin ja/tai koulunkäyntiin liittyviä kuvia, niitä ja niihin liittyviä tekstejä otetaan erittäin mielellään vastaan. Merkitse jokaiseen kuvaan nimesi ja kuvan tiedot (koulu, vuosiluku, tapahtuma, osallistujat).

Kuvia voi toimittaa digitoituna sähköpostilla loimaankoulumuistot@gmail.com  ja myös kirjeitse digitoitavaksi. Toimitus kuten käsin täytetty lomake (ks. yllä).